{"id":845900,"date":"2023-09-21T10:14:33","date_gmt":"2023-09-21T10:14:33","guid":{"rendered":"https:\/\/edsy.nl\/uncategorized\/hoe-meer-instagram-likes-te-krijgen-9-effectieve-strategieen-in-2023\/"},"modified":"2023-09-21T10:14:33","modified_gmt":"2023-09-21T10:14:33","slug":"hoe-meer-instagram-likes-te-krijgen-9-effectieve-strategieen-in-2023","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/edsy.nl\/featured\/hoe-meer-instagram-likes-te-krijgen-9-effectieve-strategieen-in-2023\/","title":{"rendered":"Hoe Meer Instagram Likes Te Krijgen: 9 Effectieve Strategie\u00ebn in 2023"},"content":{"rendered":"

In de wereld van Instagram, waar likes een valuta van betrokkenheid en populariteit vertegenwoordigen, is het vergroten van je likes van cruciaal belang. Ontdek hier 9 bewezen strategie\u00ebn om je Instagram likes te verhogen en je aanwezigheid op het platform te versterken.<\/p>\n

Instagram likes waren een van de eerste sociale metrieken die werden gecre\u00eberd om de prestaties van berichten aan te geven, maar zelfs in 2023 blijven ze een van de meest essenti\u00eble indicatoren. Berichten met de meeste likes worden vaker gedeeld, hebben hogere betrokkenheidscijfers en be\u00efnvloeden, voor Instagram-influencers, de kansen voor merksponsoring.<\/p>\n

Het probleem is dat de algoritmen van Instagram het voor nieuwe gebruikers moeilijk kunnen maken om genoeg populariteit op het platform te verwerven om likes te verzamelen en de prestaties van berichten te verbeteren. Dit artikel zal zich richten op manieren om meer Instagram likes te krijgen die dit probleem voor marketeers en influencers kunnen verlichten.<\/p>\n

Geef het Bericht een Sterke Start<\/b><\/p>\n

De beste manier om meer Instagram likes<\/a> op een post te krijgen, is om te beginnen met ten minste een paar likes. Gebruikers kunnen online winkelen voor 100% geverifieerde Instagram-likes, weergaven en volgers om hun nieuwe berichten een sterke start te geven. Zolang ze samenwerken met bedrijven die de voorwaarden van het platform volgen, zal dit geen problemen veroorzaken.<\/p>\n

Vind een Doelgroep<\/b><\/p>\n

Vanaf 2023 zijn er officieel meer dan twee miljard actieve Instagram-gebruikers. Het is onmogelijk om ze allemaal aan te spreken, dus contentmakers zouden dat niet moeten proberen. In plaats daarvan zouden ze een doelgroep moeten vinden die het meest ge\u00efnteresseerd is in het bekijken van berichten, ermee in contact komen en, het belangrijkste, ze leuk vinden. Zorg ervoor dat zowel profielen als berichten met die doelgroep in gedachten worden gemaakt.<\/p>\n

Probeer Verschillende Soorten Content<\/b><\/p>\n

Instagram was vroeger uitsluitend een platform voor het delen van foto’s. Nu is het veel meer multidimensionaal en biedt het een breder scala aan mogelijkheden om te experimenteren met verschillende soorten inhoud. Het testen van verschillende inhoud helpt makers te bepalen wat hun publiek het leukst vindt en heeft het bijkomende voordeel van het fris houden van de inhoud. Na verloop van tijd kunnen makers hun berichten verschuiven om aan de voorkeuren van kijkers te voldoen en de soorten inhoud te prioriteren die de meeste likes krijgen.<\/p>\n

Schrijf Boeiende Bijschriften<\/b><\/p>\n

Instagram-bijschriften moeten boeiend zijn om meer likes te krijgen, zelfs voor de beste afbeeldingen. Terwijl een mooie foto de aandacht van kijkers kan trekken, verwachten moderne Instagram-gebruikers meer. Gebruik bijschriften om verhalen, gedachten en gevoelens te delen, en zorg ervoor dat ze persoonlijk zijn. Bijschriften bieden ook een fantastische kans om betrokkenheid aan te moedigen.<\/p>\n

Plaats Consistent<\/b><\/p>\n

Om de doelgroep te bereiken, moeten contentmakers posten wanneer ze het meest waarschijnlijk actief zijn op Instagram. Er is geen vaste regel voor het beste moment om nieuwe inhoud te plaatsen. Het varieert op basis van het type inhoud, de doelgroep en de niche. Dit is nog een voorbeeld van een geschikte gelegenheid om te testen om te bepalen wat het meest effectief is. Probeer vergelijkbare inhoud op verschillende tijdstippen en op verschillende dagen te plaatsen om te zien welke berichten de meeste likes krijgen.<\/p>\n

Probeer Like-Gebaseerde Wedstrijden<\/b><\/p>\n

Voor bedrijfseigenaren kunnen verkoopacties en weggeefacties geweldige kansen zijn om de betrokkenheid op Instagram te vergroten. Like-gebaseerde wedstrijden zijn vrij gebruikelijk geworden bij populaire merken, maar kleinere bedrijven kunnen dezelfde strategie gebruiken. Probeer een like-gebaseerde fotowedstrijd te organiseren waarbij deelnemers het bericht moeten leuk vinden en het account moeten volgen. Een lage drempel voor deelname kan helpen de betrokkenheid te vergroten, dus wees niet te veeleisend met de eisen voor de wedstrijd.<\/p>\n

Cre\u00eber een Tagging Strategie<\/b><\/p>\n

Het gebruik van tags op de juiste manier is een van de eenvoudigste manieren om aandacht te trekken voor een nieuw bericht. Houd er echter rekening mee dat spam-tags plaatsen niet zal helpen. Contentmakers moeten selectief zijn. Goede tagstrategie\u00ebn omvatten het taggen van merken die in het bericht worden genoemd, het taggen van locaties of vrienden vragen om mensen te taggen die er mogelijk van zouden genieten.<\/p>\n

Doe Mee met Trends<\/b><\/p>\n

Deze tip is alleen van toepassing op merken met een publiek dat de popcultuur begrijpt en sociale media genoeg gebruikt om trends te herkennen, maar het gebruik van huidige memes kan een geweldige manier zijn om meer likes te krijgen. Houd er echter rekening mee dat meedoen met viraal content alleen werkt met bepaalde doelgroepen. Sommige gebruikers vinden het meer vervreemdend dan boeiend.<\/p>\n

Voeg een Oproep tot Actie Toe<\/b><\/p>\n

Er is niets mis met gebruikers vragen om een bericht leuk te vinden in het bijschrift. Sterker nog, het opnemen van een expliciete oproep tot actie kan de betrokkenheid bij een bericht aanzienlijk verhogen, maar alleen als het op de juiste manier wordt gedaan. Zorg ervoor dat de oproep tot actie relevant is voor het bericht, niet willekeurig.<\/p>\n

Geef een Vliegende Start aan een Onderpresterend Instagram Bericht Nieuwkomers op Instagram moeten niet verwachten dat hun berichten van de ene op de andere dag viraal gaan. Het vergt serieuze creatieve inspanningen om de likes, weergaven en volgers te krijgen die nodig zijn om de algoritmen van het platform een bericht te laten prioriteren. Probeer de bovenstaande tips te gebruiken om onderpresterende inhoud een vliegende start te geven en verwacht geen wonderen van de ene op de andere dag. Het kost wat tijd om organische betrokken.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

In de wereld van Instagram, waar likes een valuta van betrokkenheid en populariteit vertegenwoordigen, is het vergroten van je likes van cruciaal belang. Ontdek hier 9 bewezen strategie\u00ebn om je Instagram likes te verhogen en je aanwezigheid op het platform te versterken. Instagram likes waren een van de eerste sociale metrieken die werden gecre\u00eberd om […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":""},"categories":[23,21,340,2],"tags":[],"jetpack_featured_media_url":"","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/845900"}],"collection":[{"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=845900"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/845900\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=845900"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=845900"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/edsy.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=845900"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}