8.3 C
Amsterdam
donderdag, juli 25, 2024
More

    Aanbevolen

    3 interieurtrends voor deze zomer

    Deze zomer staan frisse interieurtrends op het programma die je woonruimte zeker zullen opfleuren. Een van de makkelijkste manieren om je interieur...

    Schilderwerken in Zaanstad: vakmanschap en kwaliteit

    Zaanstad staat bekend om zijn prachtige historische panden met karakteristieke houten gevels. Het schilderwerk van deze panden is van groot belang voor...

    Renovatie in Amsterdam: Het Transformeren van Jouw Ruimte

    Amsterdam, de stad van historische schoonheid en moderne flair, is voortdurend in beweging. De stad ademt geschiedenis uit, maar tegelijkertijd omarmt het...

    Onbetrouwbare praktijken op de Amsterdamse woningmarkt en hoe u zichzelf kunt beschermen

    De Amsterdamse woningmarkt kan helaas vatbaar zijn voor verschillende onbetrouwbare praktijken, waardoor zowel kopers als verkopers kwetsbaar zijn voor financiële verliezen en...

    Trends | 3 trends voor damestassen in 2020

    Vrouwen en tassen, een gouden combinatie. Het is net als met schoenen, je kunt er niet genoeg van in je kast hebben.

    De keuze voor damestassen is ongelofelijk uitgebreid en het kiezen van de juiste tassen kan dan ook best lastig zijn.

    Daarom hebben we de 3 belangrijkste trends van 2020 voor je op een rij gezet.

    Een duurzaam product mag wat kosten


    Een belangrijke trend is dat de consument zich in het algemeen meer bezighoud met de afkomst van de producten. Waar wordt mijn tas gemaakt? Wordt deze geproduceerd onder verantwoorde omstandigheden en worden de materialen op een duurzame gewonnen en verwerkt.
    Steeds meer bedrijven en merken houden zich hier mee bezig en richten zich op het maken van duurzame producten. Een goede ontwikkeling vinden wij. Een jong merk die zich hier al jaren actief mee bezig houd is The Chesterfield Brand. De naam doet je misschien denken aan de klassieke Engelse banken. Maar The Chesterfield Brand timmert al jaren aan de weg met een uitgebreide collectie leren tassen voor mannen en vrouwen.
    Alle tassen worden op een uiterst duurzame manier geproduceerd in eigen fabrieken. Daarnaast investeert The Chesterfield Brand al jaren om de lokale leefomstandigheden in India te verbeteren en ondersteund het lokale projecten om onderwijs te bevorderen. Een knap staaltje duurzaam en verantwoord ondernemen dus.
    Een absolute trend in 2020 (en de toekomst) is de opkomst van damestassen van duurzame merken.

    Go back to basic

    De afgelopen jaren hebben we verschillende trends op het gebied van damestassen voorbij zien komen. Felle kleuren, het gebruik van studs of hangende fransjes, het zijn trends die in 2020 definitief tot het verleden behoren.
    In 2020 kiezen de meeste vrouwen voor eenvoudige en stijlvolle basics. Geen gekke kleuren maar basiskleuren die je makkelijk met verschillende outfits kunt combineren. Kleuren die we in 2020 veel voorbij zullen zien komen zijn cognac, bruin, zwart en taupe.

    Opkomst van leren tassen

    In de zoektocht naar tassen van hoge kwaliteit komen steeds meer vrouwen uit bij een leren tas. Voordelen van een leren tas zijn dat ze lang mee gaan en dat ze naarmate de tas ouder wordt, steeds mooier worden. Het leer gaat ‘leven’ en krijgt steeds meer karakter.
    Daarnaast is leer een duurzaam en tijdloos materiaal materiaal en kan het ook tegen een stootje. Wel zo handig als je jouw favoriete tas dagelijks volgeladen wil gebruiken.

    Latest Posts

    3 interieurtrends voor deze zomer

    Deze zomer staan frisse interieurtrends op het programma die je woonruimte zeker zullen opfleuren. Een van de makkelijkste manieren om je interieur...

    Schilderwerken in Zaanstad: vakmanschap en kwaliteit

    Zaanstad staat bekend om zijn prachtige historische panden met karakteristieke houten gevels. Het schilderwerk van deze panden is van groot belang voor...

    Renovatie in Amsterdam: Het Transformeren van Jouw Ruimte

    Amsterdam, de stad van historische schoonheid en moderne flair, is voortdurend in beweging. De stad ademt geschiedenis uit, maar tegelijkertijd omarmt het...

    Onbetrouwbare praktijken op de Amsterdamse woningmarkt en hoe u zichzelf kunt beschermen

    De Amsterdamse woningmarkt kan helaas vatbaar zijn voor verschillende onbetrouwbare praktijken, waardoor zowel kopers als verkopers kwetsbaar zijn voor financiële verliezen en...

    Al gelezen?

    10 jaar chassisgarantie op je aanhangwagen

    Een aanhangwagen kan voor veel verschillende doeleinden worden gebruikt. Hierbij is betrouwbaarheid een van de belangrijkste eigenschappen van een aanhangwagen. Er bestaan...

    Hoe draagt Grade 2 vacuum cleanliness bij aan de optimale productie van halfgeleiders?

    In de wereld van halfgeleiderproductie is het bereiken van optimale resultaten van groot belang. Grade 2 vacuum cleanliness speelt hierin een cruciale...

    De rol van beëdigde vertalingen in internationale zakelijke transacties

    In een steeds meer geglobaliseerde wereld, waarin bedrijven actief zijn in verschillende landen en werken met klanten en partners van over de...

    Ontdek het verhaal achter Tevema’s legendarische veren

    Tevema heeft een lange geschiedenis van innovatie en technologische vooruitgang. Het bedrijf is opgericht in 1946 en heeft sindsdien voortdurend geïnvesteerd in...

    Nederland krijgt de sterkste MRI-scanner ter wereld

    Onderzoekers aan de Radboud Universiteit bouwen de komende drie jaar aan de sterkste MRI-scanner van de wereld. Ze krijgen voor het project 19 miljoen euro van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO).
    [tdn_block_newsletter_subscribe title_text=”Blijf op de hoogte” description=”QWxzJTIwZWVyc3RlJTIwb3AlMjBkZSUyMGhvb2d0ZSUyMHZhbiUyMGRlJTIwbmlldXdzdGUlMjBiZXJpY2h0ZW4lM0YlMjBTY2hyaWpmJTIwamUlMjBpbiUyMHZvb3IlMjBkZSUyMG5pZXV3c2JyaWVmIQ==” input_placeholder=”Email adres” tds_newsletter2-image=”5″ tds_newsletter2-image_bg_color=”#c3ecff” tds_newsletter3-input_bar_display=”row” tds_newsletter4-image=”6″ tds_newsletter4-image_bg_color=”#fffbcf” tds_newsletter4-btn_bg_color=”#f3b700″ tds_newsletter4-check_accent=”#f3b700″ tds_newsletter5-tdicon=”tdc-font-fa tdc-font-fa-envelope-o” tds_newsletter5-btn_bg_color=”#000000″ tds_newsletter5-btn_bg_color_hover=”#4db2ec” tds_newsletter5-check_accent=”#000000″ tds_newsletter6-input_bar_display=”row” tds_newsletter6-btn_bg_color=”#da1414″ tds_newsletter6-check_accent=”#da1414″ tds_newsletter7-image=”7″ tds_newsletter7-btn_bg_color=”#1c69ad” tds_newsletter7-check_accent=”#1c69ad” tds_newsletter7-f_title_font_size=”20″ tds_newsletter7-f_title_font_line_height=”28px” tds_newsletter8-input_bar_display=”row” tds_newsletter8-btn_bg_color=”#00649e” tds_newsletter8-btn_bg_color_hover=”#21709e” tds_newsletter8-check_accent=”#00649e” embedded_form_code=”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” descr_space=”eyJhbGwiOiIxNSIsImxhbmRzY2FwZSI6IjE1In0=” tds_newsletter=”tds_newsletter3″ tds_newsletter3-all_border_width=”0″ btn_text=”Inschrijven” tds_newsletter3-btn_bg_color=”#ea1717″ tds_newsletter3-btn_bg_color_hover=”#151626″ tds_newsletter3-btn_border_size=”0″ tdc_css=”eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjAiLCJiYWNrZ3JvdW5kLWNvbG9yIjoiI2E3ZTBlNSIsImRpc3BsYXkiOiIifSwicG9ydHJhaXQiOnsiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdF9tYXhfd2lkdGgiOjEwMTgsInBvcnRyYWl0X21pbl93aWR0aCI6NzY4fQ==” tds_newsletter3-input_border_size=”0″ tds_newsletter3-f_title_font_family=”445″ tds_newsletter3-f_title_font_transform=”uppercase” tds_newsletter3-f_descr_font_family=”394″ tds_newsletter3-f_descr_font_size=”eyJhbGwiOiIxMiIsInBvcnRyYWl0IjoiMTEifQ==” tds_newsletter3-f_descr_font_line_height=”eyJhbGwiOiIxLjYiLCJwb3J0cmFpdCI6IjEuNCJ9″ tds_newsletter3-title_color=”#000000″ tds_newsletter3-description_color=”#000000″ tds_newsletter3-f_title_font_weight=”600″ tds_newsletter3-f_title_font_size=”eyJhbGwiOiIyMCIsImxhbmRzY2FwZSI6IjE4IiwicG9ydHJhaXQiOiIxNiJ9″ tds_newsletter3-f_input_font_family=”394″ tds_newsletter3-f_btn_font_family=”” tds_newsletter3-f_btn_font_transform=”uppercase” tds_newsletter3-f_title_font_line_height=”1″ title_space=”eyJsYW5kc2NhcGUiOiIxMCJ9″]